Уведомления за настъпило застрахователно събитие
Предявяване на застрахователна претенция във връзка със застраховка към Вашата дебитна карта.
-
Ако имате сключена повече от една застраховка или е настъпил повече от един покрит риск - моля попълнете допълнителен брой Уведомления. Във всяко напишете коректно датата на подписване на застрахователния договор или последните четири цифри на картата.
-
Попълнете Уведомлението пълно и точно, и отговорете на всички въпроси.
-
Винаги описвайте вярно обстоятелствата около събитието. При установяване на неточна или укрита умишлено информация, това може да се счете за застрахователна измама.
-
Моля представете всички изискани документи от Застрахователят (съгласно Общите условия на застраховката Ви). Ако липсва документ, не е бил издаван такъв и Вие лично не може да се сдобиете с него,моля опишете писмено това.
-
Сроковете за разглеждане и оценка на застрахователната Ви претенция са указани в Общите условия на застраховката Ви и в Кодекса за застраховането. Срокът за решаване на Вашата претенция започва датече от момента на предоставяне на последния изискан документ.
-
Ако в хода на разглеждане на документите Ви, Застрахователят има нужда от допълнителна информация и се обърне към Вас е във ваш интерес да я предоставите, за да бъде взето становище по Вашата застрахователна претенция.
-
Ако застраховката Ви е обвързана със задължения към кредитна, лизингова или друга институция, е ваше задължение да ги погасявате в срок, докато не получите окончателен отговор от Застрахователя по предявената от Вас претенция.