Предявяване на застрахователни претенции по електронен път
Подаване на Уведомление за настъпила щета по електронен път
Уважаеми клиенти и партньори, бихме искали да ви представим актуална информация за процеса по електронно предявяване на застрахователни претенции в условията на COVID-19.
Запознайте се с подробната Инструкция за предявяване на застрахователна претенция по електронен път.
Само с едно натискане можете да намерите всички Уведомления за настъпило застрахователно събитие и предявяване на застрахователни претенции по следните рискове:
· “Временна неработоспособност/ Продължителен болничен” в резултат на злополука или заболяване;
· “Нежелана безработица в резултат на уволнение/ Безработица”;
· “Смърт” в резултат на злополука или заболяване;
· “Болничен престой/ Хоспитализация” в резултат на злополука;
· “Полагане на грижа за болен над 30 дни” в резултат на злополука или заболяване;
· “Трайно намалена или загубена работоспособност над 70%/ Инвалидизация над 70%” в резултат на злополука или заболяване;
· Застрахователно събитие със застрахована дебитна карта;
· Застрахователно събитие със застрахована дебитна карта/кредитна карта;
· “Кражба на застрахована вещ” и „Гаранционна повреда на застрахованата вещ“
· “Кражба”, „Грабеж“ или „Повреда“ със застрахована стока;
Във връзка с обявената извънредна епидемична обствановка на Република България, свързано с разпространението на COVID-19, бихме искали да ви информираме, че са взети всички необходими мерки с цел ограничаване разпространението му и защитата на клиенти и служители. Екипът на Кардиф България следи внимателно ситуацията и предприема редица превантивни мерки, съобразени с препоръките и най-добрите практики на по света.
На следващия линк можете да се запознайте с най-актуалната информация във връзка с COVID-19 и какво покрива вашата застраховка.
Актуална информация за COVID-19, нашите застрахователни продукти и работа на компанията
Уважаеми Клиенти на застрахователна компания БНП Париба Кардиф България,
Във връзка с предприетите от държавата ограничителни мерки относно COVID 19 бихме искали да Ви информираме, че документи за предявяване и удостоверяване на застрахователни претенции ще се приемат приоритетно на електронна поща с адрес: cardifbulgaria@cardif.com
Ще продължим да приемаме документи изпратени физически чрез куриер/български пощи, но на територията на офиса няма да се допускат външни лица.
Работата на Компанията продължава, като целият ни екип ще се постарае процесът да се осъществява, както до момента. При възникнали въпроси, моля да се свържете с Контактния ни център на телефон +359 2/4 915 970.
Благодарим за разбирането и съдействието ви. Екипът на БНП Париба Кардиф България!
Удължен срок за предявяване на претенции
Във връзка с наложената „социална изолация“ и с цел улеснение за клиентите въвеждаме удължен срок за предявяване на застрахователни претенции по всички застраховки - на 30 дни, считано от датата на отмяна на извънредното положение.
Предявяване на застрахователни претенции
Моля приоритетно да изпращате документи свързани с предявяване на застрахователни претенции или допълнителна информация по вече предявена претенция на електронната ни поща: cardifbulgaria@cardif.com.
Документи за предявяване на застрахователни претенция по електронна поща ще бъдат приемани и обработвани само при наличие на електронно подписване на уведомлението както е описано в приложената инструкция.
При нужда от допълнителна информация може да се свържете с нашия контактен център на посочените телефони в Общите условия по вашата застраховка- или 02/49 15 970. За всякакви други въпроси, свързани със сключена застраховка, моля отправяйте запитванията си на email: cardifbulgaria@cardif.com.