Програма за Ориентираност към Клиента
През 2008 година, БНП Париба Кардиф стартира глобална инициатива която се превърна в основна насока за развитието на компанията – Програма за Ориентираност към Клиента.
През 2008 година, БНП Париба Кардиф стартира глобална инициатива, която се превърна в основна насока за развитието на компанията – Програма за Ориентираност към Клиента.
Това начинание обединява в себе си всички идеи, усилия и дейности, които целят да поставят Клиента изцяло във фокуса на дейността ни, както и да повишат неговата удовлетвореност от продуктите и от услугите, които предоставяме.
Инициативата дефинира нови критерии по отношение на създаването на застрахователни решения, а именно прозрачност, яснота и реална добавена стойност за Клиентите. Ние искаме да предложим продукти и обслужване, които да отговорят на техните нужди и очаквания. В допълнение, постоянно се стараем да подобрим качеството на своите услуги и не на последно място да чуваме гласа на своите Клиенти.
БНП Париба Кардиф е създател и своеобразен посланик на тази инициатива при взаимоотношения със своите Партньори. Ние ги запознаваме с принципите на програмата, подкрепяме ги и полагаме съвместни усилия в тази насока, тъй като вярваме, че лоялността и доверието, което нашите Клиенти ни гласуват е от изключителна важност за успеха на нашите продукти.