Ето как в няколко лесни стъпки да получите правилната грижа по време на вашия болничен престой.
По инициатива на Световната здравна организация (СЗО) всяка година на 17 септември се отбелязва Световният ден за безопасност на пациентите, за да се насърчат по-глобални действия във връзка с безопасността на пациентите. Тази година кампанията е насочена към безопасността при приема на лекарства.
Много от нас в даден момент от живота си ще вземат лекарства за да предотвратят или лекуват медицинско състояние. Когато получавате предписание за медикаментозно лечение, очакванията ви ще бъдат, че лекарствата ще са правилно предписани и разпределени, безопасно приложени и стриктно наблюдавани. Според СЗО „необезопасените лекарствени практики и грешките при лечението са водеща причина за вредата в здравеопазването в цял свят“. До голяма степен участието на пациентите, включително познаването и упражняването на техните права, може да спомогне за намаляване на грешките при назначено лечение.
Знайте правата си Задаването на правилните въпроси при болничен престой е най-добрият начин да защитите себе си и да намалите риска от потенциални грешки.
Пациент: Преди да закупите и получите лекарството в аптеката, се уверете, че то действително е предназначено за вас, а не е за друг пациент. Правилно лекарство: Проверете дали предоставеното лекарство е идентично с името на лекарството, което ви е предписано в рецептата. Десен маршрут: Лекарствата могат да се дават по много начини, всеки от тях може да се различава по времето, необходимо за абсорбиране и ефекта, както и потенциалните странични ефекти въз основа на начина, по който се прилагат, например дали се приемат през устата, венозно или се прилагат локално? Точното време: Подходящото време на деня ли е? Премът на лекарства в предвиденото време е от решаващо значение. Често някои лекарства имат специфични интервали или периодичност, през които трябва да се приемат, за да се поддържа определено терапевтично ниво или да се пият по определена схема, за да имат желания ефект. Правилната доза: Помолете представителя в аптеката да провери дозировката на вашето лекарство преди да го вземете.
Получете "Второ Медицинско Мнение"
Ако вече сте получили медицинска диагноза, независимо от нея, следва да се свържете с MediGuide днес или с нашите партньори, за да получите второ медицинско мнение ВММ. ВММ може да гарантира правилната диагноза и правилния начин на лечение. Може да потвърди кои лекарства са подходящи за вас и дали те се прилагат безопасно и правилно. Нашата медицинска услуга ""Второ медицинско мнение"" е достъпна БЕЗПЛАТНО, като част от вашата застрахователна програма. Необходимо е само едно телефонно обаждане, за да започнете процедурата по ""Второ медицинско мнение"". Ще бъдете подпомогнати от служител на MediGuide, който ще Ви съдейсва и ще бъде до вас през целия процес. Обадете се на номер 008002100020 или за повече информация посетете нашия уебсайт wwww.mediguide.com/bg/cardif.
|
||||
|
||||
|