Процедури
Запознайте се с нашите процедури за уреждане на претенции по застраховки, за разглеждане на жалби и извънсъдебно разрешаване на спорове.
Процедура за уреждане на претенции по застраховки
Пълният текст на процедурата, може да намерите ТУК
Процедура за разглеждане на жалби:
- За да регистрирате жалба, следва да я депозирате или изпратите по пощата с обратна разписка или куриер на нашия адрес: гр. София, ПК 1000, ул. Христо Белчев 29А, ет. 1-3, за „Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ и „Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ. В същата, следва да изложите исканията си и да приложите документи, подкрепящи Вашите твърдения. Жалба бихте могли да изпратите и посредством електронна поща или чрез формата качена на сайта ни;
- Срокът за обратна връзка при жалба е 10 работни дни, считано от датата на регистрирането й. При жалби, отнасящи се до размер на обезщетение, този срок е 7 работни дни.
Пълният текст на процедурата, може да намерите ТУК